יו"ר ש"ס אריה דרעי: "בש"ס עובדים יומם ולילה; אין פילוגים"

אסתי פלד No Comments on יו"ר ש"ס אריה דרעי: "בש"ס עובדים יומם ולילה; אין פילוגים"

יו"ר ש"ס, אריה דרעי: "משעמם בש"ס, אין מריבות, אין פילוגים. חברי הכנסת עובדים יום ולילה, אף אחד מחברי הכנסת לא שאל בכלל איפה מיקומו ברשימה. מועצת חכמי התורה תחליט, הערכה שלי שלא יהיו זעזועים" | "נביא את הקולות ונגיע ל-61"

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר ש"ס, אריה דרעי לאבי רבינא ב'מהדורה המרכזית': "משעמם בש"ס, אין מריבות, אין פילוגים. חברי הכנסת עובדים יום ולילה, אף אחד מחברי הכנסת לא שאל בכלל איפה מיקומו ברשימה. מועצת חכמי התורה תחליט, הערכה שלי שלא יהיו זעזועים. כולם עבדו, אין מתחים ואין מריבות"

"אני מעדיף ומאמין בעבודה בשטח. היה כבר מפגש 25 עם רבני קהילות בארץ והיד עוד נטויה. בפרט שהפתיע אותנו מורנו ורבינו, הרב שמעון בעדני שליט"א. זה עיקר העבודה, משם נביא את הקולות ונגיע ל-61" אמר שר הפנים לשעבר.

לגבי דגל התורה ואגודת ישראל: "היות ומדובר ברבנים אנחנו לא מתעסקים בזה. לא איכנס לפרטים, רק אומר שכל מה שאנחנו נוכל לעשות – נעשה". אנחנו עושים קמפיין ראשוני כשכל המפלגות בפריימריז, לפנות לציבורים גדולים. בסוף, אנחנו מפלגה יהודית, חה"כ משה ארבל פנה ליועמ"שית, איך יכול להיות שככה נוהגים בממשלת מעבר? לנו לא היו נותנים לזוז"

"אני כעת בדרכים. מה אני אגיד, אין פקקים, לא לקח לי שעה מרמלה להגיע – הכל גן עדן. מה שחסר לה זה שלא ישבו גברים לבד ונשים לבד. מה שמירב מיכאלי עושה. זו מפלגה סוציאליסטית? זו מפלגה שדואגת לחלשים? לא מעניין אותה הציבור בכי הוא זה. שימשיכו ככה, והם ידשדשו בסקרים ובעזרת ה' לא יעברו את אחוז החסימה



0 תגובות